torsdag 28 mars 2013

För vissa är du en trollkarl.

Allt liv i min kropp som inte är mitt.
Ingenting blir gammalt här.
Tonar ut i vitt.
Livet & allt annat man inte äger.



Tröttnar aldrig på min roll som regissör över mina dagar.
Du som går så ljudligt på taket är nog ingen ängel snarare en fågel under mitt skinn.
Varför kan du inte tycka om mig som dem andra?
Dem tittar på mig & jag tittar på dig.
Skär lycka.
Skär sig redan i spegeln.
Jag pratar med dig i mitt huvud hela tiden.


På andra sätt är hon precis som jag.
Men hon samlar på hästar.
Utan tyglar & betsel torsdag.


När jag såg att du såg allt.
Inte knäböjer för någon.
Ja jag skriver till dig nu.
Väldigt sällan väldigt fin för någon.


Sagogryn.
Bläckfiskar har 3 hjärtan.

Skriver till Adam i Girls & han svarar dör på det.
Kan aldrig vänja mig vid att han inte är Kristian Anttila.
Påsk börjar i dag har en textsamling att renskriva "Bok 3 år 6 utan hud Kaninlejon".

Tack kära ni för att ni fortsätter att komma hit det är inte klokt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar