torsdag 19 augusti 2021

Musa mitt åtråvärdaste epitet

 Du frågar om jag kan komma ner och se ett rep

Att en regissör blir osmaklig utan musa

jag är en sucker för den typen av smicker 

Musa har alltid & kommer alltid att vara mitt åtråvärdaste epitet

tar en taxi ner & ser sista akten sitter med vid genomgången efter 

När alla gått röker vi på scenen ligger på rygg och tittar upp på låtsasstjärnorna

Du frågar om jag kan gå med dig på den där festen också 

att min närvaro gör dig 20 år yngre och jag som aldrig satt något värde i självbevarelsedrift säger ja!

Känner mig uppfylld över att ha en uppgift bokar tid för braids köper kängorna jag kollat på hela sommaren

All in or nothing 

När jag vaknar har du textat " Lotte jag går med mitt x istället" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar