tisdag 26 oktober 2021

Stora nygatan *nummer 15*

 har varit levande död sedan Mars

trott så många gånger att jag dunkat i botten 

då var jag inte ens halvvägs ner

trott så många gånger att jag gått vidare 

då hade jagg inte ens gått hemifrån

det tar så mycket längre tid för mig 

då jag både skriver ut mitt livs mening & min huvudkaraktär

det blir så fasligt tomt jag blev så oändligt sjuk

det var också något speciellt med dig

jag var så säker på att du var min sista * nummer 15*

eller jag vet det fortfarande men man måste vara 2 om 1 så flyg fritt

det här är det sista du hör från mig

förlåt för att det tog så lång tid för mig att förstå hur obetydlig jag var för dig

& eftersom du inte öppnat vad jag skriver sedan Juni så skriver jag det här

för vad det eventuellt kan vara värt inte för dig men för slutet på sagan

Jag älskade dig

& om du ser mig någonstans fortsätt låtsas som om jag inte finns 

för hon jag var finns inte mer hursomhelst 

xxx Lotte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar