onsdag 18 februari 2015

Lägger in mitt liv mellan Brunos rader & det är en ynnest att få leva i samma tid som honom
Susar hem från Dramaten runt 22 & det är så vackert med allt upplyst på Skeppsholmen jag vänjer mig aldrig vid det trots 15 år i staden det knäar mig var gång
vill skriva till dig vad jag drömde i natt men det kan jag inte det kom till mig där på 2 a rad
du skjutsade mig på cykel blossande sommar du är på ett strålande humör och ja jag är lycklig bara över få sitta där på pakethållaren vi rundar ett hav av hägg det är nedförsbacke  och du cyklar rakt ut i sjön med oss ouiiiiiii
jag tror det symboliserar ganska  mycket av det jag önskar  en kärlek fri från relation en lek ett samspel symbiosen
tänker mycket på vad det är med mig du inte vill ha
kroppen
orden
kärleken
orden & kärleken kan jag leva med men om du inte rör mig igen dör jag

2 kommentarer:

  1. Ja symbiosen <3
    Åh.
    Den största upplevelsen är den! Värd att leva för, värd att dö för.
    Orden, dina vackra, de är en del av den, kom ihåg det.

    SvaraRadera