tisdag 24 februari 2015

Som om jag hängde 3 h på en köttkrok

Jag bad min vän ta en bild på mig för att minnas hur jag såg ut sista gången jag såg dig med flit
Redan i höjd med Grand Hotell vet jag att det inte är sant & att jag kommer minnas hur du betonade kuken i resten av mitt liv
Grät så jag fick sätta mig ner på huk vid vattnet efter 1a akt  läser på båten för att inte tappa det helt "Leo" en postlåda med samma namn "Leo"
 Le nu din jävla  dåre du sitter ju framför din en på miljonen

Resten av dagen kvällen natten spenderades i fosterställning som om kroppens alla organ gått i centrifug
Vickade bort klassen jag skulle undervisa ville liksom inte förstöra genom att vila ögon på något annat

dig intakt
ditt ärr på vänster kind

vad gör du med mig
vad gör du med mig
vad gör du med mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar