torsdag 26 februari 2015

Möter magiska människor tjejcruschar hårt på Elliphant men hur mycket Grammisnatten än brinner kan jag inte släppa känslan

känslan som kom efter en bild en text vet inte hur jag kunde ta åt mig så
 mest troligt handlar den inte om mig tror inget hos dig handlar om mig
skulle aldrig göra mig så betydelsefull helt ärligt tror jag inte ens du läst mina böcker
you just dont give a fuck 
har jag ens varit din hand mot din när du?
 men det gnager fan vad det gnager försöker gå bort det mil efter mil
jag har ju aldrig fel känslan intutionen hur jag alltid ser allt i förskott samtidigt har jag ingen självkänsla så ibland när det gäller kärlek skjuter jag ner mig så lätt
hursomhelst allt jag kan tänka på är att du hatar mig för jag tyckt om dig för mycket
är det ens rimligt? det här är exakt vad tystnad gör med mig hade hellre tagit en smäll på käften för stryk kan jag förhålla mig till samtidigt kändes det rent mellan våra ögon när dem möttes
svajjar vidare påbörjar min Borderlineutredning idag hallelujah! Ro hit med fler diagnoser bara jag har plats ska försöka tjuvfråga om kärlek kan bli hat innan session drar igång
Min andra psykolog frågar vad jag önskar & jag svarar att jag önskar att förvånas inget förvånar mig någonsin
Låt mig vara någon annan än dåren
Älska mig en natt
Ge mig en chans att säga hej då värdigt 
Att fortsätta vara kär i dig är som att jonglera med solen
& hade jag haft ett val hade jag naturligtvis slutat med det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar