lördag 3 oktober 2015

Det blir så jävla tydligt ibland hur hudlös jag är.Möter en vän på Götgatan som visade sig sova hos Blå undulatpojken båda är hemma från London typ över dagen och jag följer honom till porten på Närkesgatan för att få en uppdatering om allt.Vi kramas hej då och han säger snälla saker sedan blir jag helt mjuk och full av gråt jag är så pass ovan att någon är snäll mot mig.Rör mig.
Kattpojken på radion lyssnar i sängen får hjärtklappning bara av att höra hans röst.
Flyr in på bion för att fylla hjärtat med JP .Han verkar så orädd .
jag bör nog inte syssla med verklighet.lägger mig tidigt mest för att inte vilja skriva till dig.eller ligga och vänta på att du skriver till mig.

under natten har sommaren klivit ur sin klänning.vi har aldrig haft höst ihop.det är nytt.förra året var du en försvunnen.
hukad i mossa
röda löv i munnen
hjärta skört som svanägg om våren
din rygg brinner 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar