måndag 26 oktober 2015

Ibland tänker jag att din kärlek till mig ligger klar som i en puppa inuti din bröstkorg redo att slå ut vilken minut som helst


Står mitt emot ditt x på ett övergångsställe
jag förstår varför hon är ditt x
och jag förstår varför vi inte är ett ett par
Får en bild skickad till mig från sminket på EMA S när det hölls i Stockholm jag dansade med Ricky Martin & nr 10 var med på samma gala & jag minns hur ja & syster smet in på deras rep allt var en lek då jag var helt gränslös brann i alla ändar dansa för mat på bordet drack tills ja stupa träffa Madonna till lunch & Bono till middag
jag saknar inte den jag var då men jag saknar känslan av att allt är möjligt
det tror jag än men på ett lite mindre naivt sätt
Drömmer om ormar vilket betyder förändring
tro mig jag vet
fullmåne på tisdag Djuret kommer ta över när som helst nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar