torsdag 18 februari 2016

103

Stökiga dagar i kroppen fullt påslag alarmsystemet tjuter nära döden var 5e minut
det är tufft att vara frisk själv har bestämt mig efter över 20 år i psykvården utan någon som helst bättring snarare stegring att nu får det vara så här nu får jag hitta ett sätt att få det funka med det som är jag går går går flera timmar det är egentligen det enda som funkar för mig
På kvällen får jag feberfrossa och är naturligtvis helt övertygad om att stryka med men vaknade 11 timmar senare och tror faktiskt jag sov bort det
När jag har dem här skoven tänker jag att det var bra att Kattpojken undkom mig jag är för sjuk för allt det där med kärlek
Den som skriver till honom känns frisk fungerande oftast vill ge dig det av mig som är friskt
sudda ut det sjuka & skammen
skammen över att aldrig varit älskad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar