fredag 4 mars 2016

119 dagar

Närheten till flickan är mer bekant än den så kallade kvinnan
Alla timmar utan dig får förvandlas till upptåg för överlevnad
Väljer ballonger från taket
drar i snöret för äventyr

Blå ballong som i allt sammanlagt mod aldrig sluta vara nyfiken tatuera in hans namn hoppar du så hoppar jag
vi hörde i hop du och jag du vet det genom hjärtslag och blod

Grön ballong man vet man kommer bli upfuckad for life men man gör det ändå

Gul ballong är närhet som i stannar borstar håret på och godnattsagorna medhårs

Röd ballong är jag som i ständigt på väg jag vet men när jag blommar den mest levande du mött
Jag gav mig till dig och du gav mig mer
livet
tillbaka
men jag hade aldrig en chans att hinna i fatt
du tog mig på knockout var gång


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar