onsdag 2 mars 2016

Allt är nytt nu och vad som fucking helst kan hända "Må alla orimliga himlar öppna sig"

Det är väldigt speciella dagar nu får så mycket signs till mig att allt brusar från olika håll
Bff ger mig en ring med min mest magiska affirmation ever "Må alla orimliga himlar öppna sig"
Har använt den 2 gånger i livet och båda gångerna har önskningen slagit in på mindre än 30 minuter
Vi gör en ceremoni på stenen och släpper allt gammalt öppnar upp för allt nytt flyger fram
möter Silvana kramar grattar hon är hög frekvens människa älskar hennes power
Just ja vaknar av Glaspojken på tv han ser glad ut jag blir glad senare på kvällen mailar jag det 10 år har gått nu så tillräckligt mycket luft mellan revben
Kattpojken alla säger åt mig han är på väg tillbaka vi får väl se hans mönster är nytt igen och så är mitt
Vargen är där i bakgrunden krokar han i så är det vi
inget är mitt att rå över nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar