onsdag 22 mars 2017

Hur kan jag känna så starkt? Hur kan du känna så svagt?

Att lägga någon slags distans mellan oss för att kunna ha kvar oss.
Förminska det. Hatar det . Speciellt när jag vet hur lätt det kunnat vara om du bara lossade bältet ett hack. Du kommer komma tids nog och jag har inget annat val än att ta det jag får för jag kan inte vill inte vara utan. Jag får stryka kär  vän verklighet äta glass  gunga dricka öl allt det där jag vill dela. Nästan varje dag får jag motstå en impuls att fråga om att ses.
Vi har mötts av en anledning & den är sannerligen inte att inte sluka varandra.
Jag får bara hitta ett sätt att vänta utan att vänta. Att tycka om dig utan att agera på det.
Kan önska att jag hade någon att gå in i som du men samtidigt vill jag bara ha dig och jag har aldrig knullat bara för knullandets skull jag kan vara utan det i 7 år .
Drömmer om Halspojken ska se han om en vecka och i kväll har Avantgardet släppfest livet går vidare like u 2 with or without you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar