onsdag 8 mars 2017

Lyssnar bara på han som varit inuti mig jag vet det är så jävla töntigt men whatever som funkar för att komma över för att inte gå under nu baby

vara värd någon som har plats för mig
inte någon som är med någon som tar hela platsen
det vackra i en annan människa
det man minns
 jag kan vara det för någon
han som sjunger jag brukade vara en som fick vad jag ville den som blev vald bland tusentals skrikande jorden runt
"det här " borde vara över nu jag vet det känner det i varje rörelse för jag gör alltid precis allt och så även här jag har gjort allt
jag är den svagaste kroppen
med den starkaste viljan på jorden
jag tror fortfarande inte att du fattar vad jag menar med att du kan älska och vara fri
som om kärlek skulle komma med löften om låsta kroppar
som om kärlek handlar om att äga vätskor våningar viljor
kärlek är
vilja drunkna i dem ögonen
om och om igen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar