fredag 10 mars 2017

På den 15 e dagen var hon ledig (jag hade kunnat knulla vem som helst)

men vem fan vill det?
Årets första lediga Lördag
(varför skriver jag ens det som om dagen spelade roll)
900 rader eller mer om hur jag kommer förbi
det är liksom inte rimligt att 15 års förlora sig när halva livet gått
Jag är en officiellt vuxen ju som har hittat en mening större än mig själv

03:30 två hjärtan
vad ska du ens med mig till ?
två öl
två cigg
två händer som vill in
vad ska jag ens med dig till?
du är inte värd mig oh! du är värd mig så mycket!

Somnar ensam som dem 20 senaste åren & halva livet vacker
två människor
två länder
skräcken att vara utan (dig)
är större än smärtan (avsaknaden skapar)
Du är en nåd och en förbannelse
Två koppar kaffe till (minst)
det meningslösa i att vänta
att inte ha ett begär (av dig)
är att ha ett begär i sig
om du inte skriver idag blockar jag dig (så behöver jag aldrig vänta mer)
livet händer NU
jag finns (tror jag)
och jag kommer överleva
(dig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar