lördag 19 augusti 2017

Reclaim Lyckligt slut (det kan vara du)


slut på knäbjöj
jag vill bli älskad nu
vara en sån tjej man svarar
räknar med tröstar en sommar när allt dör
hon man bjuder ut inte hoppar över alla steg med
en hand i hand tjej
jag säger inte att ja inte kommer freaka ur jag har aldrig hållt någons hand eller blivit älskad
men om du säger att du kan se mig med nya ögon så ser jag dig

Fjolårssug
 jag har varit allt i dig kär galen vän kk brevvän och ingenting
 jag har gått in och ur alla känslor med dig

om jag fallit för dig förut så faller jag nu skenande för du har aldrig varit vackrare
skör tunn självklar
minnen av din smak mjuk kola
rum som varit kan bli?
 ingen aning men försöker gärna gillar dig som fan
jag vet inte om vi har haft allt vi kan eller om vi knappt börjat men
ska det vara vi på något vis måste du välja mig
jag väljer dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar