söndag 13 augusti 2017

Tänk att du valde mig

Jag som inte kan sitta still
inte vågar flyga eller se på nyheter rädd för alvedon
så känslig att jag får blåmärken av kläder som inte är bomull
gillar inte svettas inte få puls
som inte kan säga hej då ens för en weekend
måste vara ensam typ jämt fett ovuxen folkskygg social fobi
inte kan älska lagom utan typ en hel noaks ark kärlek för en enda person
har inga masker sämst på spel nästan ingen hud
hypokondri delux bacill skräck
intensiv högljudd mörkrädd
kan inte dricka så där vuxet inte äta flera rätter i rad då får jag magknip
bygger fällor för ormar som kommer ur toaletten
extremt motsägelsefull otroligt akut människa
inte någon annan utan himla just mig
*drömt igen*
men OM du pallar mig och OM du vill står jag still för dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar