måndag 11 december 2017

det var egentligen inget utom en avundsjuk jämförelse Babylon hon berättade om hur han galen av längtan flög in henne till Paris ......det var då det slog mig att du aldrig saknar mig eller tar chansen ...har jag inbillat mig allt samtidigt du är ju där på andra sidan andra året på ditt sätt

allt jag vill är att du vill mig
det lilla du önskar  rinner ur händerna
den här helgen när du inte svarar mig som du brukar
jag kan inte förlora smulorna
det är så lite jag vill ha
du säger att jag måste förstå att du reagerar
jag är inte van att någon bryr sig om jag lever
väntade till sex i morses på att du skulle ringa igen
vi är olika lika
jag känner dig därför drömmer jag dig kvar
skönheten från helvetet du
det levande betet jag
vad som är vad vet nog ingen av oss längre eller varför
det är vad det är
det är vad det är
det är vad det är

efter alla farväl borde jag veta bättre

alla avslut  är mina 


aldrig min
aldrig din
men det finns något större än så
om man bara låter det vara just
det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar