fredag 29 december 2017

Du vet aldrig hur rätt ett fel kan bli

kroppen känner dina skiftningar
som att du sover ännu
det är så jag fungerar

du vet att jag behöver mer
och så gör du
men istället för att utforska hur sluter du
det är så du fungerar

jag är soldaten som vägrar fatta kriget är slut
du tänker nog att det går över

jag går aldrig över babe

hur eller varför Du
ingen aning babe trots över 1 år terapi i ämnet

rädsla eller kärlek
modig eller feg

min psykolog sa " du identifieras i hur du agerar i rädsla för förändring
antingen står du still forcerat
eller så kör du mot alla odds "

vi två skulle säkert aldrig hålla livet ut
( och det är en så otroligt egoistisk tanke hursomhelst)
men hur vi skulle ta reda på det hade varit vårt livs äventyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar