onsdag 27 december 2017

när man förlorat precis allt som fanns av hopp det sista hårt greppade halmstråt uppstår ett vakum en mjuk tystnad


det har varit extremt destruktivt
slitit djur för att du ska välja mig
att sen inte bli vald på slutet eller alls
jag kan inte skriva något om förlorat självförtroende och självkänsla jag aldrig haft
eller att jag lärt mig något om hur man inte får vad man ger
eller den som väntar väntade förgäves
jag antar när det här går över att jag kommer tycka det är bra att jag kom undan han som bad om slut  en vecka efter jag berättat att  jag känner mig klar med jorden

men om det här nu är rätt varför känns allt fel
det var inte så här det skulle sluta
utan början
jag vet också att du vet
att det här var meningen
det skulle bli storslaget
nu blev det bara smutsigt
och förgäves

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar