fredag 22 december 2017

jag hade behövt 7 års sömnmedel för att släcka dig inatt

doften av varg
några få människor är satta på jorden som rockstars
jag överlever dig knappt
just därför
smakar det så kostar det
skriver fett dåligt till dig för jag bryr mig
jag vill ha dig men jag vet inte om du parar dig
blir kåt av att skriva till dig adrenalin puls
sen inget
tills jag ser dig igen repeat
om inte du ingen
det är okej jag har varit ensam i 41 år jag klarar 41 till
vill se dig ....du vet be mig inte skriva det ordet för svagt för något så vackert
ta fram kuken bara och vattna mina 1,2,3 växter
för genant att skriva till dig på detta sätt år ut men tro mig och jag behöver versaler nu
JAG HAR ALDRIG HAFT ETT VAL
varg hjärta öppna mig ge mig din pulsåder ge mig inga barn inga löften
lapa mig för alla år utan jag kanske inte minns hur man knullar längre
men det betyder inte att jag inte kan be om det
är du hög kan jag läsa sagor för dig
vara så Young du behöver
jag kan vara en flicka bara du biter mig
du är min poison och min remedy babe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar