torsdag 22 juni 2023

Jasminveins

 plockar 7 sorters blommor 

tar en bild 

tänker på vårt möte noga  på cafe 

för jag vill minnas det i resten av mitt liv

torkar bort saliven runt munnen med handryggen

dricker cola zero så det bubblar i näsan 

får feeling och springer genom vattensprideraren i bofills båge

möter Elon på swedenborgsgatan jag har aldrig mött Elon på 23 år utan att han förälskar mig

våldsamt

knä mot knä byter 5 år på 5 min och jag får sån lust att dra pekfingret över tandköttet

långsamt över tandhalsarna 

ta ut flätorna  stoppa  in fingrarna i hans mun 

att du slår ihop tandraderna mjukt håller bettet utan att bita igenom 

men vi kramas hej då och du är gift ju och jag hoppas jag med nu  och vinkar hej då med mina 7 sorters 

rundar hörnet Wollmar yx  och gråter den gråt bara kärlek som aldrig någonsin  kommer besvaras ger 

mediterar till jordens undergång på skolgården där jag alltid gömmer mig för solen 

äter 2 vegan taco som en priviligierad jävla  horunge 

grannarna  knullar och jag antar att de i ubåten dött nu ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar