måndag 19 juni 2023

Världen är all den kärlek du aldrig fick

 en utdragen skräckfilm imovan propavan attarax 

har jag gjort dig beroende av mig yet?

råkar åka till samma stad step in släppa ut håret 

vi 2 ska ligga på golvet 

vi 2 ska vilja döda varandra 

vi 2 hamnar på psyket 

vi 2 får inte vara i rum ensamma så

vi 2 går in i varandras kroppar 

Långt senare fick jag veta av en väns vän att du sagt att alla vill vara med någon som vill ha en så mycket som jag vill ha dig 

vi hoppar i sängen jag tar laxerande för att fungera som en "normal" människa alternativet är att inte äta alls on tour 

kurar ihop mig på yogamattan du sitter inuti mig fäst i min ryggrad som Jocke Berg sången

som en extra fascia lägger mig på sidan i fosterställning tänker att vi skedar då fast inombords

du kastar dig som en sjögång och 

jag måste in under dig

och jag kan inte sluta sa jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar