onsdag 10 april 2024

Vi tänker ca 70 000 tankar om dagen jag tror 50 000 är om dig

på så sätt lever vi ihop du och jag 
jag bär dig vart jag än rör mig i staden 
som du bär en låt i halsen viktlöst 
om bara en tanke är besjälad är den förknippad med angelägenhet
ett nu eller aldrig
som ofta bottnar i passion eller den magiska verkligheten 
att leva i flödet så att rätt saker händer precis i rätt stund
att vi möter exakt de vi ska möta
 att vi har exakt vad vi behöver i varje ögonblick
att vi lär oss se samband bortom det uppenbara 
i tacksamhetens kraftfält eller acceptansen
allt är precis som det ska vara alltid 
den tidlösa dimensionen som man bara når under sex yoga skapande 
där det enda som egentligen betyder något är din närvaro 
och upplevelse av nuet 
låt oss säga allt det inte finns ord för 
göra vad vi måste 
sänka oss djupare än vad som är möjligt 
låt oss vara allt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar