onsdag 4 mars 2020

Jag har aldrig fattat meningen med kärlek man överlever anyway

Tänker på allt jag sagt & gjort för att nå dig
få dig
små små detaljer för att väva dig in i mig
hur jag ritade en karta över var  man får röra utan att det gör ont
allt börjar & slutar vid höftbenen
människans in & utgång
rösten ändrar tonläge när man rör dem
hemlisar för förtroende & känslor för försäkring
för stora för situationen Lovers ofc
den som dör mest storslagen vinner
Jag är en jävel på första intryck din personliga fucking Zoe de chanel
tills jag tröttnar brinner ut
och du blir besviken
kvar är bara jag barnet och koko
Du har aldrig sett mer trasighet per capita
så du slutar svara mig
först på en sekund som du brukar
du vet jag hatar slow
sen alls
jag fastnar i nostalgin i år
hur du mötte mig i lespiska parken
well well well jag har aldrig fattat meningen med kärlek man överlever anyway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar