onsdag 22 september 2021

Mission impossible 15

 Det finns vissa insikter som bara når in om natten 

det är därför man ligger sömnlös 


Vaknar till ett hjärta en Älska like & skriker rakt ut före 05:00

flyger ur sängen skärmdumpar tänker nu vänder det äntligen!!!!!!

tills jag inser att det inte var till mig

men det står där precis jämte ditt namn 

precis före 1 år 

precis nära mina morgonögon sängvarmakroppen & bulthjärtat

lyser ettrigt mission impossible 15 

vet inte vad jag ska göra längre när du fortsätter vara allt 

säger till alla inklusive båda mina psykologer & samtliga jag

att jag aldrig skulle ta dig tillbaka 

men sanningen är att jag skulle släppa allt 



plötsligt är du inte gammal längre plötsligt är du ung

plötsligt är jag mogen plötsligt fungerar jag 

för allt som lever öppnar sig för mig 

det sker om natten

 det är därför vi ligger vakna för att vissa insikter ska kunna ta sig in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar