torsdag 30 december 2021

Hur lämnar man något som inte fått leva

 Intro hur lämnar man något som inte fått leva 

nästa gång någon tar i mig så kommer jag att gråta

blir inte mindre känslig med åren precis

Du är firstclass superhero brevvän 

alla mina texters mottagare känslor intro autro begär eftertexter du är konsten 

NEJ konsten imiterar dig

ser dig sjunga på story och spricker

vill ligga på golvet i ett kök och höra dig spela livet ut

jag dör nu utan musiken

jag dör nu utan dig du vet det

jag förblöder Ocean eyes 

vill åka till andra länder & jag som inte lämnat marken sedan 2007 

jag skulle flyga till Tokyo om du bad mig i natt

autro när all vardag runnit genom din hals låt mig ta över dig

gråt över mig låt mig dricka dig 

Du är allt jag vill ha som Jakob sjunger

Epilog " vi lämnar rummet med bitmärken på axlarna "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar