lördag 1 januari 2022

Allt är nytt men fortsätt låtsas du

 Scrollar story 800 gånger eller mer efter ditt namn 

var gång det inte är där är ett nytt knivhugg

kommer du inte hem kommer du hit as simple as that

2022 hjärtats år hjärtat

Kungsholmen ditt käkparti & fraseringar på repeat

Nyårsdagen är dagen flest reggar sig på bytabostad

låt oss hoppas att helgerna är till min fördel 

ingen ensam smak är tillräcklig någon

du är en rockstjärna ett helgon i motljus

den mest värdefulla främlingen i mitt liv

vi är fiktiva och forever young

äter hasselnötter på Willmers fast jag inte tål bara för att känna något i munnen

Elden jag dyrkat i hela mitt liv

Som Henrik sa att det värsta man kan göra mot någon som brinner 

att möta den med en halvljummen trasa göra den osynlig

min dyrkan är oändlig 

fattar du hur ömtåligt allt är

sluta låtsas att du inte vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar