fredag 21 januari 2022

Varje gång jag möter dig blir jag kär all over igen

 jag tror att alla behöver en sån person de aldrig någonsin kan nå 

för att fortsätta orka leva

mitt  tredje öga vakar över dig livet ut

det är så sällan man upplever 1 på miljonen någon 100% äkta

noll spel bara en ärlig känsla 

outtalad kommunicerad

kommunikationen är alltid mer intressant än knullet

man har alltid mer att riskera vid ett samtal

om jag inte längtar efter ett svar är jag tom 

döende

njutning eller tankar om njutning får mig att stå ut

livet som insats var natt som den sista 

sluta aldrig förälska mig 

låt mig aldrig få dig då dör jag

1 kommentar:

  1. Jag som alltid önskat att jag slapp det där
    "varje gång jag möter dig blir jag kär all over igen"
    Tiden (38 år) tär.

    SvaraRadera