måndag 25 april 2022

Finns det egentligen något vidrigare än när allt är över innan det ens börjat?

 Det skulle möjligen vara om man drog ut alla tarmar genom naveln med virknål 

i övrigt kan jag inte komma på något 

 när man precis detaljerat memorerat ögonfärg och hur de skiftar i motljus

en  vass  käklinje man föreställer sig saliv rinner längst  & hur du rodnade fast på halsen 

man har byggt upp någon slags hemlig klubb i dm 

 man ligger vaken hela nätter i väntan på grönt blink

i fantasin har man gungat semestrat suttit på olika barer i olika städer delat cigg under fläkten 

knullat i bilar och på hustak 

klipp till det meddelandet som man " fattar" och "släpper" och sen akut  robotlikt plockar bort personen från insta för man klarar inte se ögonen man just memorerat och hur de skiftar i motljus den vassa käklinjen man föreställer sig saliv rinner längst & hur du rodnande fast på halsen 

på 10 dagar i April har jag gått igenom känslor jag inte ens visste fanns kvar i mig
akut förälskelse är som hjärtattacker 
och hur fan tror du att jag ska gå vidare utan att veta din smak?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar