måndag 27 juni 2022

Säg vad du menar och mena vad du säger

 32 grader och officiellt årets sämsta dag för någon som föredrar 18

gömmer mig på bibblan de har aircon läser Lorentz

" hon sa hallå

stones eller the  beatles?

ja sa i dont know

vänta baby jag skriver" 

Behöver inga fancy gåvor 

aldrig lämna Söder mer

om du kan tänka dig bli kär i mig så baka lussekatter i juni

säg att du bor svalt och att vi kan dricka mjölk till

undervisar i Gubbängen jag känner ingen och de älskar mig 

och jag älskar att undervisa främlingar

drar ner Tinder rejält för puls & matchar med Zack 26 från Dubai

som skriver " Hold tight babe pour cold drinks in you thats  what we do" 

längtar efter någon som jag längtar efter åska & regn

Blixten urladdningen lättnaden 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar