torsdag 12 mars 2015

"En person som inte svarar på tilltal har oftast inte verktygen det betyder inte att han inte vill utan helt enkelt inte kan " Min psykolog nr 2 "den snälla" Hon jag vill ge tårta var gång. Berättar om självhatet böckerna hur jag försöker sluta .Jag berättar att ja skrev du kunde elda upp böckerna själv.
"Har det aldrig slagit dig att han kanske vill ha bekräftelsen?
Nej jag tänker att han börjat förakta mig för min kärlek är för stor för överdriven för allt
"Du är din egen mördare var inte så hård mot dig själv
Han önskar nog bara närhet på eget initiativ en katt & råtta lek en undvikande personlighet finner mod att närma sig när den beroende drar sig undan"
Men jag kan ju inte sluta
"Vad är du rädd ska hända om du slutar?"
Det handlar inte om rädsla besatthet möjligen jag vill ju vara med honom & om han inte ber mig sluta så hoppas jag så funkar jag
"Men att göra inget betyder ju inte att sluta kan du ge honom en chans att jaga
Sen är det ju texterna med mina texter måste ha en mottagare jag kan ju inte skriva om nå jävla träd
"Det är allt som är du helt enkelt är han "
Det är sant sen är det mot min natur att sluta saker jag vill börja
"Så nu får du börja dra dig undan "
"Samma tid nästa vecka?"
Gud ja tack!

1 kommentar:

  1. Åh ja precis så! Hur kan man skriva när texten inte har en mottagare? Hur kan man?

    Men bra, du har en livräddare du med <3

    SvaraRadera