lördag 14 mars 2015

Sover i små stötar men dagarna är så vackra nu att jag håller ändå allt spricker öppnas rullgrus första allt igen
När jag sover drömmer jag om dig oupphörligen det jag inte får känna på dagarna blommar över i hud om natten
Allt är hud allt är är du kommer tillbaka i natt färgade du håret på mig har nog aldrig känt en sådan ömhet eller omhändertagande i gest du var min  pappastorebror och en återvänd
Håret & brynen i duschen en lila nyans allt är kropp det är som att du talar till mig genom fingrar
Vaknar till runt 04:00 djupt naglar i lår vill bita mig själv för att känna kollar luren inloggad för 2 h sedan
Formulerar möjlighet till kött

" Friskt vågat
hälften vunnet
allt förlorat "

När jag vaknar igen är natten över det finns ingen plats på min kropp du inte rört mig på håret är starkt lila & jag sätter på kaffet skär om mina tulpaner jag köpt fast jag ej har råd med mat ens dem ger ett så skönt sken av att vara en fungerande baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar