tisdag 10 mars 2015

Dagarna när allt är uppskruvat i 300 & man inte ens kan dricka kaffe i rädsla att väcka galen
Det var igår ytterst dödlig alla sjukdomar på rad (pollen har intagit kroppen men eftersom det aldrig vågas tro på så är jag naturligtvis döende)samtidigt förlamande trött pga vaken sen torsdags men eftersom tröttheten gör mig extra allt är jag så ljudkänslig att grannens spolning är en strypning så jag ligger och lyssnar efter ljud med bombtickarhjärta det var i natt
igen slutar jag älska dig slutar vilja ha ditt kött alltet slutar skriva till dig
slutar inte tänka på dig det är ett heltidsjobb det & galen eller att inte släppa ut galen tänker vad hade hänt om jag inget skrivit? hade du stannat om jag inte textat först av oss efter juni ?

Orden ....vem jag än berättar för om mina handlingar så brister dem ut i ett Gud vad romantiskt eller det var det finaste jag hört man kan göra för någon...
Alltså jag säger inget om dig ingen vet vem utom hon som sa att du var världens finaste
Kanske är det vackrast i världen på håll kärlek på liv & död så som jag agerar ut den
 Kanske  gör den sig bara på film
 eller som saga när jag berättar om den för hon i bokaffären där jag köper mina röda böcker som för övrigt har utgått i sortimentet
 varför kan jag inte bara utgå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar