söndag 8 mars 2015

I dag för en himla massa år sedan kom Glaspojken tillbaka... 10 år kanske
minns ej
Under 1 års tid hade du varit försvunnen & där började jag skriva
brev sms allt utan svar
inte ett livstecken men jag fortsatte skicka så kom ett sms en natt vi sågs direkt jag hade lovat att inte vara arg
arg? jag var ju fan överlycklig du var ju tillbaka sen förflöt månader i rus innan du gick under jord igen 4ever
jag dog nog lite där men mitt skrivande föddes jag slutade dansa slutade känna överhuvudtaget tills i Maj förra året
Jag kommer aldrig sluta tro på kärlek även om den dödar mig
Dem säger att våren kommer på riktigt idag jag hoppas att Kattpojken kommer med den

2 kommentarer:

  1. jag har följt dig väldigt länge nu. jag har inte skrivit något alls här. du har skrivit massor med fint här. du är bra. fortsätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för att du läser & att du tog dig tid att skriva det.Verkligen! Det värmer <3

      Radera