fredag 24 juli 2015

Fuck you babe

det finns ingen annan tid
jag har varit här i hela mitt liv
det är gulligt när du tror att du kan välja
xxx

only lovers left alive
xxx

"Rapparen"
om vi hade varit den typen av vänner som sett på film
om vi hade varit dem som var fysiska
dem som sov över hos varandra
talade om allt
om vi hade råkat röra varandra
utanpå kläderna
om du hade bett mig att röra dig
om dina fingrar hade råkat vara 3 cm in i mig
om vi hade märkt att vi kunde hjälpa varandra med hud
att vi försiktigt var inuti som på prov som om vi stötte för hårt att vi kraschade vår vänskap
xxx


Du är som gjord för mig/ du är luft för mig/
inom en vecka måste du dö
mina ögon kan inte se dig med henne

varje gång vi ses upplever jag allt på nytt igen
om igen
 hur du drabbar mig
allt
 fattar du inte att du visar mig himlen var gång som om jag någonsin skulle kunna gå tillbaka till ett skenliv
du är den enda som rört mig som om jag vore ett djur på riktigt
jag älskar dig är en jävla underdrift



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar