söndag 19 juli 2015

Jag har länge trott att du var min framtid nu vet jag inte längre

Trycket i dig en särskild intensitet ohejdbar en brant i människokropp
Trycket i mig inombords far jag fram på en enhörning älskad & fruktat av alla
Sådant som gör random people lyckliga har aldrig lockat någon av oss hon har alltid varit fri
aldrig behövt en pappa hon kommer aldrig behöva någon dude hennes diagnos ger henne massor av vackra tvillingsjälar inuti hon är och var sjövild ingen har hitills kunnat hantera djuret
Jag har länge trott att du skulle kunna det du som i tillräckligt fri du tar frihet där frihet inte finns
men nu vet jag inte längre friheten finns men du åtrår inte mig så som jag dyrkar dig & jag vet inte om det kommer funka jag behöver inte kärlek men jag behöver dem desperata handlingarna dem som inte kan vara utan mig jag behöver att du ber mig
ljug
det är ditt jobb för fan
ingen gör det bättre än du så jag kommer tro dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar