onsdag 15 juli 2015

Man kan inte äga lust (men jag brukade kunna framkalla den)

*Mötet*
Nytorget 6 bordet längst in till vänster.Jag är där först som  alltid fingrar på en drink.
Är det konstigt Måndag 17:00? Inte vet jag men det var det enda jag var sugen på.Han kommer 17:08 jag vet inget om honom mer  än att han vill göra film av mitt manus.
Han öppnar med "Du är ännu vackrare än på bild mer verklig".
Dynamiken är redan där skev.Han fortsätter sedan att berätta för mig om mig motsättningarna mystiken .Han säger "Du är som förtrollad" "Alice i underlandet Pippi &Madicken samtidigt"
Han håller fan bara käft när han klunkar ur ölen.
Jag vill gå.Du vill fan inte göra någon film du vill knulla mig eller rädda mig eller båda.
Ursäktar mig runt 19:00 säger att vi mailar vidare om allt.Runt midnatt har du skrivit att du är kär i mig.
Att du vill vara den jag skriver till  att vi kan göra filmen ändå.
Det kommer fan aldrig hända svarar jag fast lite snällare.Det är inte första gången det här händer.
Det är inget konstigt men bara otroligt synd att jag tycks trollbinda alla utom den enda pojken på jorden jag vill ska vilja mig.Han tycks helt oberörd både av mig som person alltså verklighetsversionen &hon som skriver .Jag brukade vara hon som gjorde kroppar galna med ord jag har fått hjärtan att flyga från Miami här har jag gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra för någon utan att ens få svar.
På vägen ut möter jag x med Karl-Alfred armarna igen han ska bli pappa.
Alla precis alla växer ikapp &passerar mig .
Jag förblir en ung.

"Du kan få vem fan du vill så varför står du kvar "
Det är exakt därför jag står kvar
Man kan inte äga lust (men jag brukade kunna framkalla den)

1 kommentar:

  1. Bara för att en person inte svarar betyder inte att han inte är berörd. Kram M

    SvaraRadera