fredag 3 juli 2015

Tropiskanätter blodrus snälla pojkar pakten & alla vill knulla i ljuset dem själva tänt

vi hänger där bak & du säger att jag är den finaste du mött i den här världen "du har ett speciellt ljus jag såg dig direkt bland hundratals ögonen vill liksom titta på dig"
Han är gift och så det handlar inte om något annat än rena komplimanger vi ser varandra vi två jag är glad för det jag behöver tro på snälla pojkar

ut ur kroppen flickans
hjärta
klarar inte mer
tystnad


känns det aldrig konstigt att bygga en mur mot någon som inte stör


En gammal crusch pojkenmedrabarbergräddleende hjälper honom att hitta på fina överraskningar till flickväns bday livet....varven ....föreslår skattkarta han säger mimosa och jag säger att det är fint att du bryr dig det är allt

Min psykolog säger att jag ska "försöka se minst en sak i min spegelbild att tycka om"
Jag svarar att det är svårt med självkänslan när man inte ens är värd en like på insta

Dagdrömmer om att vara där du du är
och att du vill ha mig där
jag brukade vara någon man vill vara med & jag brukade vara den som satte reglerna

Lita på mig
Det är allt jag önskar
Lita på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar