torsdag 20 augusti 2015

Det här är vad jag fantiserar om att jag vill ha:

En snäll pojk han avgudar mig vi hörs hela tiden & han bekräftar mig
laikar ogenerat hela mitt instagram skriver finaste & baby han lagar mat åt mig i hans hem
jo jag får komma dit också på dagtid ibland sover jag över fast jag inte vågar för jag vill våga sova borta han vill veta allt om mig och han frågar också hur jag mår när jag vill ta livet av mig så kommer han och andas mina andetag också
allt han gör mot mig gör jag såklart mot honom också vi är oskiljaktiga trots separerade liv alla gamla regler gäller såklart men skillnaden är att förut har jag aldrig behövt träffa någons vänner familj det behöver jag fortfarande inte men jag vill vara någon man vill visa för vänner ta med på fest osv jag vill vara någon man är stolt över någon man vill hänga med



Det här är vad som tydligen håller mig i ett järngrepp:
Svara aldrig på tilltal eller vänta i dagar på att ens öppna vad jag skriver inte ens när jag skriver att jag sitter vid järnvägsspåret
tacka aldrig mig för något ge mig inga komplimanger inte ens på sociala medier där markerar du min obetydelse genom att ignorera mig helt samtidigt laika järnet på massa random ladies och skriv ord som hur fin så det kommer upp i min feed liksom för att verkligen markera du betyder inget ok vad mer fråga aldrig om jag vill ses annat än nattetid gå sedan direkt när du fått vad du vill ha  om vi ses på öppen plats titta bort låtsas att du inte ser mig säg till mig att jag inte få säga till någon att vi ses förklara inte varför utan låt mig tro för att du är i andra relationer  som är mer värdefulla
va på väg hit kom sen inte be aldrig om ursäkt för det  försvinn i flera månader nämn sedan inte det jag kommer tydligen älska dig till döds

Innan Augusti rinner ut ge mig ett minne med dig i dagsljus

2 kommentarer:

  1. Du är på väg åt det hållet jag har
    tillbringat 31 år minus 10 dagar.
    Försök att glömma!

    SvaraRadera