söndag 23 augusti 2015

Och ge oss skuggorna Dramaten stora scen premiär

Allt är tätt tätt "alla va där" Persbrant Rabeaus Malmsjös det är ett jävla tryck i salongen från start
akt 1,2 en passage till 3 som kokade 4 exploderade hade gett allt för dig i rollen som yngsta sonen
inte för att E var direkt dålig utan för att den rollen var din är din skriver det till dig 
vid 04:00 vill jag du ska dricka mig skriver det med men då har du redan slocknat på andra sidan bron
Får sms "du är så vacker att det gör ont" gah! om det bara varit från dig
svarar "varför gör vackert ont"  tar mig ur det möjligen är jag dryg
Jag vill bara ha komplimanger från den enda människan på jorden som är du
Men du är en lika opåverkad sedan dag 1
en dag när jag vågar få svaret ska ja fråga dig vad det är för fel på mig varför du inte kan tycka om mig
men jag är inte där än
Mitt hjärta har slagit ca 40 miljoner slag sedan Maj förra året
 alla vakna slag var för dig
alla drömslag var för dig

1 kommentar:

  1. Du ÄR fan smärtvacker satt 2 bänk bakom dig igår.
    När du kom in i salongen stannade allt annat.

    SvaraRadera