onsdag 26 augusti 2015

"Träffar du någon nu?"

Vad fan vet jag
Men det var bra jag fick frågan för då kunde jag reflektera över det
Alltså jag träffar dig
Du träffar nog inte mig
Men vi träffas aldrig
+ Jag får inte säga till någon att vi ses
Fast vi gör ju inte det (3 gr 2014 3 gr 2015,jag hade kunnat träffa dig 3 gånger om dagen utan att tröttna)
Men jag träffar inte heller någon annan
och nu när jag fick överlägga med mig själv om ja skulle träffa snubben som frågade mig så mådde jag typ fysiskt illa fast han är jättefin snäll ung typ 24 eller jag vet inte hans hand rörde min axel några sekunder och jag svimmade av välbehag typ den enda fysiska kontakt jag haft med pojk sen Juni
Du textar att jag passerat dig på St Pauls idag det är just det
du måste verkligen hata mig 5 h senare skriver du det du ropar inte efter mig du textar inte vänd
och du kommer inte heller till mig efteråt fast du är så nära och hade du öppnat mitt Messanger hade du sett jag bjudit dig på fest
YOUMUSTREALLYHATEME
Svarar "Jag träffar någon som inte träffar mig"
Rymdsyskon är i staden drömmer om honom
Börjar renskriva Rödbok 8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar