tisdag 22 september 2015

Jag och min Molganpojkvän

Äntligen psykologsession timmen rusade förbi vi vred allt som hänt några varv
Hon bara "jag märker att han fortfarande tar mycket tid"
Typ all tid när jag inte drömmer honom fantiserar jag om honom och dessemellan skriver jag om honom/ till honom väntar längtar trånar som i nå jävla bok/ film
väntar jag på på vändningen slutet där allt ska bli värt
(ackopanjerad av typ stråkarna i Kents Hjärta eller det instrumentala i  Håkans Klubbland nu jävlar ska hon få vara lycklig NU HAR HAN ÄNTLIGEN FATTAT ATT DET ÄR HON hon som i blanda blod berätta alla hemlisar för tatuera in hoppar du ja allt det där det är hon och han )

pratar med dig som en molganpojkvän berättar om min dag frågar om din
panikattackerna avtar av utmattning i guess undervisar sista klassen helt utan påslag somnar tidigt säger godnatt och puss till din chattikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar