måndag 14 september 2015

Snart snart ska jag ta steget hoppa över helvetsgapet

Underskatta aldrig eller sluta ej förvånas över vem som kan bli din "en person ifrån" har en länk mellan mig och Halspojken just nu som känns betydelsefull möjligen avgörande
ändrat en eller fler  uppfattningar ang Kattpojken det handlar inte om att han är mer eller mindre okapabel det handlar bara om att han inte vill mig ibland tar det så jävla lång tid för polletten bara
hade han velat visa mig dem sidorna av sig hade han såklart gjort det
samma lika gällande rädda världen vs ej svara på tilltal han vill rädda världen han vill inte svara mig
Allt är rätt enkelt när jag slutar försöka förstå det som inte finns att förstå
jag är så van att förhålla mig till dubbelbottnade pojkar att det blivit ett normaltillstånd att dem säger en sak men menar en annan typ "Jag älskar dig men lämna mig i fred" "Jag vill att du rör mig bara inte mitt hjärta"
Premiär "min lilla syster" i kväll right know fosterställer så vi får väl se
panikattacker tillbaka
ingen medicin
psykolog nästa tisdag
Apropå dubbelbottnad jag minns när jag var riktigt liten pappa ropade mig till sig och sa med len röst "att jag var det värsta som hänt honom att jag kom mellan han och mamma" typ där började nog allt
Kampen om att bli älskad och få älska 4 life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar