torsdag 17 september 2015

Bye bye

Bit mig
arackola (ny smak på kolafabriken)+ mjölkchoklad äter 6 av varje
undervisar i gudshus
textade "bit mig" därifrån
är ute på andra sidan och vill ha dig
Il cafe alla konstuttryck blandas både sångaren & skådisen  berömmer mina texter och en liten stund är jag den jag vill vara
hon som skriver
regnar in i mina Converse
möter Matrospojken vinkar och viker av på Stpaulsgatan han nuddar knappt längre
han som var allt i 7 års fantasier redan i höjd med Oliver Twist har jag börjat tänka på Katt istället
Really?
svarar ej
jag trodde jag hade mött världsmästaren i svårskap i Glaspojken men så här i retrospekt va han en jävla Ken docka i jämförelse
 allt känns dessutom på låtsas eftersom ja inte får berätta för någon att vi ses
kanske har jag bara inbillat mig
nej nu orkar jag inte älska dig mer

1 kommentar:

  1. Du är värd så jävla mycket kärlek Oroshjärta

    SvaraRadera