måndag 28 september 2015

Blodmåne Supermåne & Djuret

vet inte om det är du eller månen som går i mig men du var bra stökig igår bae
antagligen är du hemma eftersom jag kände dig så tydligt
tusen nålar
hör inte av mig fast det är söndag
vill inte pracka mig på dig
vill viljas
vem vill inte det det vill väl du med
blir inte klok på det vi har som knappt finns
att du är svinkall bara mot mig varför?
det är som ju mer jag vill ha dig ju mer drar du dig undan
den här liggaprylen borde du inte ens försöka vilja ha mig kvar alltså genom ljug ens?
förut i livet när jag sällskapat för hud så är flödet konstant för att bygga upp nån slags vibe
typ jag vill ha dig här längtar bla bla här finns inget flöde alls ingen bekräftelse inget ljug inget lockrop med middag? inget puss inget saknar det är speciellt det är det jag inte blir klok på
i vissa stunder tänker jag att du har så mycket att välja på att du inte behöver anstränga dig men  jag vet ingen som skulle vara kvar på så lite .....samtidigt kanske är det bara jag som får så lite kanske träffar du fler som du delar mer med det är inte för att det spelar roll utan nyfikenheten på dig som människa
allt kommer ju från samma källa tänker jag
Du
och jag vet att du är god 
än så länge är jag för nyfiken för att flyga vidare även fast flödet är för lite för mig  vi har setts lika många gr på 2 år som skulle funka för mig på en vecka eller två

drömmer om "nr 10" inboxar honom på Instagram skriver till S K och till och med H för att hålla mig distraherad funkar i stunden det är också speciellt att jag får svar från en av världens kändaste dudes direkt och du svarar inte på tilltal inte för det spelar roll men det gör mig ännu mer nyfiken på hur allt funkar lagen om attraktion funkar helt enkelt inte på dig och jag fattar inte varför det är som att jag studsar från det stämmer helt enkelt inte jag har aldrig "haft fel" förut har aldrig mött någon envägs är extremt medveten om alla jag mött redan innan vi möts och du är inget undantag vet inte om det är sk tiden som inte klickar jag har ju redan sett allt så jag får vänta tills tiden som är nu kommer ikapp det som är vi
Du+jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar