fredag 4 september 2015

jag vill veta hur det känns i kroppen med någon som vill vara med mig

kan snart inte hålla emot längre
den snälla pojken
men jag vet att om vi ses kan jag inte backa
inte blanda
försöker få till ett möte med Kattpojken
eller jag har försökt sedan juni
lyckas inte
inget börjar
inget slutar
inget älskas hos mig
inget används i min kropp

skriver
läser
svarar ej eller svarar något som inte leder - hud
ses inte
ligger vaken tills  ljuset kommer (ifall)
repeat
repeat
repeat
vem har jag blivit?
vad är det här?
förälskelse ?
sjukdom?
M åker till Toronto han är välinformerad om hur ett möte med JP skall manövreras
möter old crusch från Cirque de soleil som landat i staden några dagar vi ska se annat cirkus x ihop i helgen en värld jag lämnat
som inte längre känns alls
den snälla pojken jobbar på Dramaten kanske ska jag fråga om han vill följa med så länge vi inte rör varandra är allt just orört om han hakar på mig mina vänner en date i dagsljus
eller well kväll i Rhålis jag vill känna hur det känns
med någon som vill vara med mig
undrar hur det skulle kännas om du tyckte om mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar