tisdag 5 januari 2016

Jag tar emot dig som en häst tar emot betslet (dröm)

Nej du var inte själv på nyår. Inte för att det spelar någon roll.Jag är bara ovan vid att känna fel.
Kanske håller du äntligen på att gå ur mig.Kände mig besviken på det sättet att jag har en annan respekt för människor som väljer ensamhet.Jag tycker mer om att spegla mig i dig när du är ensam.
Har biljetter till din premiär jag vet inte om jag ska gå.
Årets första dagar flyter förbi öl semlor skickar manus hit och dit börjar undervisa igen letar klänning till Gulddjur( vill gå med dig men vet att du inte kommer svara om jag frågar jag tror inte du vill vara min vän) & ser om Gentlemen på tv är inte säker på att den har så bra inverkan på mig så jävla destruktiv kärlek en pakt som pågår i 25 år när inget betyder slutet allt pågår precis så som jag ser romantik som förmodligen kommer döda mig.Skriver till S.
60 dagar sen hud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar