torsdag 14 januari 2016

68 dagar Ett medium i London ber mig gå tillbaka till platsen vi sist sågs

(Mariatorget) om vi tänker oss ett bestämt möte
för att få svar bland annat på varför du så envist är kvar inuti mig
(för er som tycker det låter konstigt ,tro mig jag har aldrig varit med om eller hört något liknande förut heller men googla "Astralkropp" så får ni nån slags bild ) Men om vi verkligen förenklar är det Kattpojkens medvetna eller undermedvetna (oklart) astralkropp som gått in i min kropp sedan några månader tillbaka kan jag känna hans fysiska förflyttningar varje gång han vaknar somnar är i rörelse har smärta kurar ihop sig har sex osv det här skedde under en period när han var frånvarande förra året och då kändes det bara tryggt att ha honom med .Nu när han valt att vi inte ska ses i den sk "verkligheten" men ändå hänger kvar känns det bara....motsägelsefullt . Det är väldigt subtilt alltihop och svårt att förklara eftersom jag inte ens vet vad som pågår själv mitt sk "7esinne" brukar främst se i förtid vad som ska hända (och ja jag har sett "slutet" med Kattpojken och det är att slutet inte finns) jag har också en förmåga att tänka in personer på kort tid men kanske är det så att det här ligger utanför mig helt .
Eller naturligtvis mitt undermedvetna som vill ha honom kvar.

Hursomhelst vid lyktstolpen jag väntade på dig när du gjorde slut på allt hade någon fäst regnbågar
Lite senare fick jag en dikt till mig om just slutet som gick ungefär så här
 " Du omfamnar mig med hela din kropp
jag är ändå ensam
du ska gå nu
kommer aldrig mer tillbaka
Och vad säger han någonsin kommer ändra sig,egentligen
allting"
Jag tror varje dag att det är över men tiden upprepar sig alltid
24 h om dagen -Du

Sen min tid som dansare har jag ganska märkliga kontakter i min lur får ett så vackert sms av just en sådan kontakt att jag stannar upp och urgråter på Skeppsbron " I fredags han skall ha sagt det här är sista gången jag är inuti dig
glöm mig aldrig men lova mig att jag inte blir den sista" på söndagen dog han
Hur tar man emot någon när man vet att det är för sista gången?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar