fredag 22 januari 2016

Är tiden nu den som i retrospekt kommer kallas "Epilog"

Släpper allt dricker Champagne i Niravanatisha för 25 kr på Bluesbaren mest för där är alltid perfekt lite folk och man hör vad man tänker
bestämmer mig för var jag börjar och slutar
vem jag är nu pratar om Guns n roses Vegas  Halspojken om att skaffa barn med homovänner eller  han den mycket äldre skriver till x som breakar i en actionrulle blir överlycklig över att Malmö gillar allt jag lägger ut kanske tänker jag bara på dig var 5e minut under kvällen (jag hörde vad som hände och jag är ledsen för din skull fattar allt adrenalin du slagit på för att sedan -inget )


 jag har ingen bakom mig nu vet jag det
jag är ensam och jag fortsätter glasen smälter i strupen
kroppen som sammet i sängen
jag drömde inte om dig och jag var för full för att känna dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar