söndag 17 januari 2016

Alla har minst en last du är min

71 dagar
Där slog det mig att Bowie verkligen är död
samtidigt tar jag inte alls in att du är borta du är lika närvarande som för 71 dagar sedan
ser dig fredag och lördag hur är det ens möjligt? Ler med hjärtat åt hur du bär jeansjacka i 20 grader minus för mig är du en större Rockstar än Bowie Jagger & Rose i hop 
 kom till en jävla otrolig insikt när jag promenerade hem från Paradiset igår
Jag älskar att jag inte förstår mig på dig
exakt det älskar jag
Hittills i mitt liv har jag förstått därför ej älskat utom möjligen Glaspojken men han förstod jag varför jag inte förstod det är lika ointressant
När det är lätt dör jag
Jag kommer älska dig livet ut och det kan möjligen ses som ett hot
om jag är beroende av att sakna dig?
kanske kommer vi aldrig få full tillgång till varandra
alla har minst en last
du är min
din oavbrutna återkomst som sommaren april och den röda färgen i mitt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar